piątek, 18 grudnia 2015

Co nowego ma Lucek? czyli Book Haul #2 [październik | listopad]


          Wiecie jak to z tym całym książkoholizmem bywa. Masz sobie jedną książkę, ale nie! Bo Ty pragniesz jej braci! I tak lądujesz z czterystoma egzemplarzami przed czterdziestką. A Wasz Lucek sobie ostatnio zaszalał. Co konkretnie kupił/dostał?

        Przez dwa miesiące jakimi był październik i listopad trochę mi się poszczęściło z wydawnictwami. Dostałam od nich łącznie dwanaście książek, a dwie samodzielnie kupione są tymi, których od dawna brakowało w mojej biblioteczce. Jednej z nich nie mogłam się duszukać w absolutnie żadnej księgarni. Dobra, Jasło nie jest aż tak znane jak Rezeszów, ale żeby aż tam nie było?! Później na zakładce się okazało, że premierę miało w listopadzie... No ale jak, skoro książka wydana została jakieś cztery lata temu? Zdenerwowałam się i kupiłam przez internet. I do dzisiaj nie potrafię jej zacząć. Te długie miesiące rozmyślań w jakich księgarniach ją dostać... I jak już ją skończe to skończy się ta historia!

Jedziem od góry:
1. W samym sercu morza - Nathaniel Philbrick - egzemplarz recenzencki
2. Światło, którego nie widać - Anthony Doerr - e.r.
3. Endgame. Klucz niebios - J. Frey, N. Johnson - Shelton - e. r.
4. Igrzyska Śmierci. Kosogłs ( najnowsza okładka ) - książka otrzymana dzięki uprzejmości wydanictwa Media Rodzina, które podarowało każdej z organizatorek „Tygodnia z Igrzyskami " jeden z egzemplarzy
5. Małe wielkie odkrycia - Steven Johnson - e. r.
6. Inna dusza - Łukasz Orbitowski - e.r. NASTĘPNA RECENZJA
7. Podzieleni - Neal Shusterman - kupiona poprzez księgarnię internetową nieprzeczytane.pl
8. Więzień Labiryntu. Próby ognia - James Dashner - kupiona na wycieczce szkolnej poprzez załamanie tym, Że w Matrasie nie było Podzielonych.
9. Układ - Janusz Koryl - e. r.
10. Władca Piasków - Eliza Drogosz - e. r
11. Człowiek o 24 twarzach - Daniel Keyes - e. r.
12. Gregor i Niedokończona Przepowiednia - Suzanne Collins - e. r.
13. Gregor i Przepowiednia Zagłady - Suzanne Collins - e. r.
*14. Zabójczy urok blondynki - Danka Braun - książka, która przyszła do mnie bez zapowiedzi tak z nikąd i zostałą pożyczona kuzynce, bo lubi kryminały.


         Do tego przy robieniu tego oto zdjęcia mojego stosiku nagle się okazało, że moje książki chciały przetestować grawitację i spadły mi za łóżko ( cicho! ładne oświetlenie było! * i nie czepiajcie się, że ostatnio cały czas robię zdjęcia na moim kocyku* :3 ). Światło... na szczęście było tylko w kurzu, ale niestey Endgame ucierpiało. Odgięła się okładka i ubrudziły trochę kartki :| A każda moja książka wyglada jak dzieło prosto z muzeum - nie tykane ani nic! No już tak nie jest...
Mam nadzieję, że podsumowanie moich dwóch ostatnich miesięcy zdobyczy książkowych w miarę Wam się podobało i w przyszłości to powtórzymy!


24 komentarze:

  1. Oo, jakie zdobycze! Z pewnością muszę przeczytać powieść Doerra, ale to tylko gdy wróci z powrotem do biblioteki. Zamierzam się na nią już od dłuższego czasu, szczególnie, że tylu ludzi zachwyciła. Poza tym z chęcią przygarnęłabym powieść Elizy Drogosz! Nie mogę się doczekać Twoich recenzji :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na recenzję "Rywalek"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre już można przeczytać :) Tytuły zrecenzowane są podlinkowane ^^ *aż się rymło*

      Usuń
  2. Cudowne zdobycze, niektóre pozycje mam zamiar przeczytać :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie czytam ,,światło, ktorego nie widać" obiecujaca lektura.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... przeczytałabym "Człowieka o 24 twarzach"

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny stosik. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najwyższa pora posprzątać w pokoju! :D
    Przeczytałabym W samym sercu morza ;)

    Pozdrawiam,
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdobycze, masz się czym pochwalić :) Ten stosik to raczej duży stos :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Światła, którego nie widać! Pozdrawiam♥
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile świetnych zdobyczy! Jest czego zazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezły stosik xD chętnie bym Ci ukradł Małe wielkie odkrycia i Podzielonych. Aktualnie jestem w trakcie czytania Klucza niebios, a później zabiorę się chyba za Światło, którego nie widać (po raz pierwszy w polskiej wersji :D)

    Pozdrawiam :)
    mybooktown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezły stosik xD chętnie bym Ci ukradł Małe wielkie odkrycia i Podzielonych. Aktualnie jestem w trakcie czytania Klucza niebios, a później zabiorę się chyba za Światło, którego nie widać (po raz pierwszy w polskiej wersji :D)

    Pozdrawiam :)
    mybooktown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile cudowności tu widzę! Zazdroszczę Ci takiego pięknego stosiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo, co za zakupy. :)
    Mam Gregora i Niedokończoną Przepowiednię na półce już od jakiegoś czasu, ale jakoś nie mogę się za to zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam Podzielonych i Kosogłosa i obie książki mogę polecić. Od jakiegoś czasu intryguje mnie Światło, któego nie widać, będę musiała w przyszłym roku się tą książką zainteresować ;)
    Miłej lektury życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przykładny książkoholik kiedy nie ma czasu czytać książek albo wpadnie w zawiechę czytelniczą kupuje jeszcze więcej książek. Takie życiowe xD.
    "Światła..." zazdroszczam! Ooo, limitowanego "Kosogłosa" też!
    E tam, książki ładnie wyglądają, ale przede wszystkim służą do czytania, więc nie ma się co przejmować ;).
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
  17. Najnowszy "Kosogłos" ma przecudowną okładkę. Która z tych książek jest według Ciebie najlepsza? PS też uwielbiam książki kupować, ale niestety z moim kiszonkowym kiepsko, więc muszę zadowolić się biblioteką ( absolutnie nie narzekam! ) ;) Trzymaj się cieplutko

    blonddreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie Kosogłos się nie podoba przez ten czerwony mundur ;-; O niebo lepszy był czarny.
      Najlepza? Bez zająknięcia powiem, że „Światło, którego nie widać". Najlepsza książka jaką kiedykolwiek przeczytałam *,*

      Usuń
  18. Z chęcią przeczytam Endgame. Klucz niebios.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile cudowności *-*
    Przyjemnego czytania <3

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowności, a zwłaszcza "Klucz Niebios" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też uwielbiam kupować książki, nigdy nie jest ich za dużo! ;)

    Zapraszam do mnie, nowy post :)
    http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam w planach niektóre z tych książek. :) Ostatnio sama kupuję dużo, w sumie chyba nawet za dużo książek, bo półka mi się kończy. ^^
    Dziękuję za komentarz u mnie. :) Zapraszam jeszcze kiedyś. A Twojego bloga zaczynam od dziś obserwować, więc będę wpadać częściej. :)
    Pozdrawiam,
    zakurzone-zapiski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj.
Zapewne znalezłeś/łaś się tutaj dzięki mnie, Księgarzowi Cmentarnemu, który wszelkimi sposobami stara się, by jego Cmentarz Zapomnianych Książek nigdy nie stał się zepchnięty na margines.
Od razu mówię, że jako Księgarz Cmentarny mam za zadanie chronić to miejsce. Nie toleruję komentarzy, które widocznie są reklamą własnego bloga. Mimo uszu puszczam komentarze, które nie imają się czasem do treści, ponieważ rozumiem, że nie każdy ma ochotę czytać wszystkiego, co ludzie piszą, a chcą stać się bardziej rozpoznawalni. Jednakże proszę o szacunek i z góry założenie sobie, że Księgarz Cmentarny jest też człowiekiem, który obrywa każdym słowem.
Ślę pozdrowienia.
Wróć ponownie, by mój Cmentarz nigdy tak na prawdę nie został zapomniany.
Księgarz Cmentarny.