środa, 23 grudnia 2015

Ebooki za darmo? Dzieci moje!

Snapchat: Drakonka
             Hej!

         Ostatnio chodzę sobie po blogosferze i natrafiam na takie cudo: Ebooki za darmo z książkami, które chciałabyś/chciałbyś przeczytać. Niesamowiete? Owszem. Spotykam coś takiego po raz pierwszy ( nadużywam tego wyrażenia ehh ) i jestem jak najbardziej na tak jeśli chodzi o tę akcję. Już nie mogę doczekać się pierwszego ebooka! Na zdjęciu mój czytnik, który dzisiaj został przyniesiony przez kuriera w fajnej czapce  ♥
          Ostatnio wiele blogerek się w to zaangażowało i Wasza Lucy jak widać również. Zrobaczymy co z tego będzie! 

Więcej informacji: Darmowe ebooki dla blogerek!
PS: Recenzja Innej duszy pojawi się jutro ze względu na moje zafascynowanie nowym nabytkiem. Nie sklecę sensownego zdania także do jutra! Wesołych świąt!

EDIT: Już go zepsułam.

13 komentarzy:

  1. Fajny czytnik i ja musze zainwestować, choć nie ukrywam, że wolę czytać tradycyjne książki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że ja byłam tak wielką przeciwniczką czytników, że nie wierze, że ( naużywanie „że" w jednym zdaniu ) teraz trzymam go w rękach. Ale zmieniły to oczywiście wydawnictwa, których papierowe wersje książki raczej do mnie nie zawedrują :|

      Usuń
  2. Też niedługo będę wyposażać się w czytnik.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nadal nad zakupem tego sprzętu myślę, ale daj znać jak się u Ciebie sprawuje. Wesołych świąt ;*
    k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w dzień jego kupna ( tj. dzisiaj ) go zepsułam. Pozdrawiam z podłogi.

      Usuń
  4. W sumie i mi by się przydał czytnik. Mam dużo e-booków, ponieważ nie zawsze chce mi się czekać na papierową wersję. Zwłaszcza, gdy fundusze nie pozwalają mi na zakupienie nowej perełki, a w bibliotece ciężko czasami dorwać daną powieść. :)
    A co do darmowych e-booków. Pewnie skorzystam, ale o jakiejś bardziej ludzkiej godzinie. ^^
    Wesołych świąt! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    zakurzone-zapiski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie mogę przekonać się do e-booków, chyba jednak wolę tradycyjne wersje ksiąźek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, no ale co poradzić jak na Ciebie napierają? ;p

      Usuń
  6. Od kilku miesiecy zbieram na czytnik, ale ciągle ważniejszy okażuje się zakup papierowych egzemplarzy i niestety kupka na czytnik maleje :)
    Wspaniałych Świąt i już nic nie psuj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie mi ostatnio przyszły ebooki z tej akcji, jeszcze nie wiem czy coś mi się spodoba bo na razie nie wiem w co ręce włożyć, ale na pewno coś przeczytam :D
    Cudowny czytniczek więc się nie dziwię, że żadne zdanie nie mogło Ci się sklecić :D


    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa inicjatywa. Każde przedsięwzięcie propagujące czytelnictwo jest ważne.

    OdpowiedzUsuń

Witaj.
Zapewne znalezłeś/łaś się tutaj dzięki mnie, Księgarzowi Cmentarnemu, który wszelkimi sposobami stara się, by jego Cmentarz Zapomnianych Książek nigdy nie stał się zepchnięty na margines.
Od razu mówię, że jako Księgarz Cmentarny mam za zadanie chronić to miejsce. Nie toleruję komentarzy, które widocznie są reklamą własnego bloga. Mimo uszu puszczam komentarze, które nie imają się czasem do treści, ponieważ rozumiem, że nie każdy ma ochotę czytać wszystkiego, co ludzie piszą, a chcą stać się bardziej rozpoznawalni. Jednakże proszę o szacunek i z góry założenie sobie, że Księgarz Cmentarny jest też człowiekiem, który obrywa każdym słowem.
Ślę pozdrowienia.
Wróć ponownie, by mój Cmentarz nigdy tak na prawdę nie został zapomniany.
Księgarz Cmentarny.