wtorek, 3 listopada 2015

Endgame - James Frey & Nils Johnson - Shelton ( dwa tomy )

          Dzieci moje drogie, rozpozyna się Endgame! Walka na śmierć i życie. Coś niedoopsania, co pomoże Ci zyskać sławę oraz życie. Jednak licz się z tym, że śmierć to także jedna z opcji. Każdy z 12. Graczy reprezntuje swój lud - pradawny, istniejący od tysięcy lat. Szkolono ich wszytskich od pierwszych kroków ich życia. Każdy już widział śmierć na własne oczy przynajmniej kilka razy: czy to jelenia, dzika lub człowieka. Urodzeni zabójcy - pogodzeni ze swoim losem, który nawet w głebi serca pragneli. Rozpoczyna się Engame!


          Muszę wspomnieć, że czytanie tak dziwnie ( w sumie to NIE ) obrobionego tekstu na prośbę autorów było...dziwne. Jednak po jakimś czasie się przyzwyczaiłam i nawet przestało mi to sprawiać problem. Czytało sie w miarę szybko zwłaszcza, że czasem zdarzało się nawet pięć zdań linijka pod linijką. Jednak z racji tego, że ostatnio jestem wszytkim zawalona ( święto, książka idąca pocztą, szkoła i projekty...i bolący właśnie teraz palec ) niestety recenzja pojawia się teraz a nie kilka dni wcześniej. Mniejsza z tym.
          Głównych bohaterów trudno jest wytyczyć lecz od samego początku najbardziej da się zauważyć, że pierwsze skrzypce grają Jago oraz Sarah. Niezbyt polubiłam Sarę i szczerze nie wiem dlaczego. Niekiedy zdarza się coś takiego, że po prostu za samo istanienie postaci jest ona od razu skreślona. W moim przypadku jedna na książkę - tutaj padło na Sarę! Jago natomiast bardzo polubiłam, to mój typ faceta!
          Nawet nie wiecie jak bardzo bałam się tego, że nie podołam i nie uda mi się sprostać zagadce zawartej w tej książce. Zawsze - czy to konkurs czy zwykłe granie w zbijaka - z a w s z e  przegrywam. Uwierzcie mi, że nawet te jakieś niestworzone linki próbowałam wpisywać w wyszukiwarkę! Spełzło to...na niczym.
          Gdybym miała Wam opisać drugą część na pewno sypałabym spojlerami na prawo i lewo. Jednak powiem, że na prawdę się wciągnęłam. W każdej z części czułam się co najmniej jak w filmie science-fiction. Na prawdę! *taki mały ekranik w głowie* Byłam jednym z Graczy walczących o życie i jeśli miałabym się do czegoś przynać to w sumie na prawdę chciałabym wziąć udział w Endgame - to świat wykreowany prosto z moich snów. Uwielbiam szyfry, zagadki i tajemnicze wskazówki. Zwłaszcza połączony z tym parkur!
          Jest to na pewno seria, która zaciekawi nie jednego, a po jej lekturze aż chce się odnaleźć drugie dno w czymś co tak na prawde go nie ma lub... po prostu kilku meteorytów spadających z nieba.
Książki lądują na honorowym miejscu na półce. Okładkami w stronę obserwatora.

Tytuł: Engdme. Wezwanie
Tytuł oryginału: Endgame. The Calling
Autor: James Frey & Nils Johnson - Shleton
Tłumaczenie: Bartosz Czartoryski
Wydawnictwo: SQN
Liczba stron: 496

Tytuł: Endgame. Klucz Niebios
Tytuł oryginału: Endgame. Sky Key
Autor: James Frey & Nils Johnson - Shleton
Tłumaczenie: Bartosz Czartoryski
Wydawnictwo: SQN
Liczba stron: 503


Za „Klucz Niebios" serdecznie dziękuję wydawnictwu SQN!

Snapchat: Drakonka


19 komentarzy:

  1. ostatnio bardzo zastanawiam się nad przeczytaniem pierwszej części. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Endgame mam na półce od dość dawna,jednak jakoś nie mogę się za nie zabrac. Może podczas jakiegoś wolnego spróbuje :) Pozdrawiam, Julka

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno po nią sięgnę. Zachęciłaś mnie!❤ (XDDDD)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu poznać te książki, lubię styl pisania Freya, mam nadzieje, że drugi autor tego nie przyćmił. Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Intryguje mnie ta seria i na pewno po nią sięgnę ;D

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w planach pierwszy tom. Bardzo mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam drugi tom, uwielbiam! ;)

    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O książce słyszę po raz pierwszy, możliwe, że kiedyś dam jej szansę

    OdpowiedzUsuń
  9. W planach, bardzo odległych, ale planach...

    www.cynka7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka jak na moje oko popularna, a ja jakoś nie mogę się do niej przekonać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Długo już planuję sięgnąć po tę serię, ale ciągle coś mi staje na przeszkodzie. Muszę pamiętać, żeby w końcu wybrać się po nią do biblioteki ;)
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno w najbliższym czasie zapoznam się z tą książką.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam Ciebie do LBA. Więcej informacji tutaj :)
    http://pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com/2015/11/monolog-z-ksiazka-w-doni-lba1.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem w trakcie drugiego tomu i na razie mam problemy z wczuciem się w klimat z pierwszego tomu. Oby dalej było lepiej.
    Pozdrawiam!
    pokoleniezaczytanych.pl
    PS. A tak przy okazji jestem 100 obserwatorem, gratuluje:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki i serdecznie dziękuję! Właśnie czekałam na tę jedną osobę! :D

      Usuń
  15. Jestem świeżo po lekturze Klucza Niebios i na szczęście jestem pozytywnie zaskoczona :) Już nie mg się doczekać trzeciej części, tylko szkoda, że dopiero pewnie w październiku..

    http://zapachstron.blogspot.com/2016/01/44-endgame-klucz-niebios-tom-2-james_29.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że następnej części ma nie być, a dodatek jest dostępny tylko jako ebook ;)

      Usuń

Witaj.
Zapewne znalezłeś/łaś się tutaj dzięki mnie, Księgarzowi Cmentarnemu, który wszelkimi sposobami stara się, by jego Cmentarz Zapomnianych Książek nigdy nie stał się zepchnięty na margines.
Od razu mówię, że jako Księgarz Cmentarny mam za zadanie chronić to miejsce. Nie toleruję komentarzy, które widocznie są reklamą własnego bloga. Mimo uszu puszczam komentarze, które nie imają się czasem do treści, ponieważ rozumiem, że nie każdy ma ochotę czytać wszystkiego, co ludzie piszą, a chcą stać się bardziej rozpoznawalni. Jednakże proszę o szacunek i z góry założenie sobie, że Księgarz Cmentarny jest też człowiekiem, który obrywa każdym słowem.
Ślę pozdrowienia.
Wróć ponownie, by mój Cmentarz nigdy tak na prawdę nie został zapomniany.
Księgarz Cmentarny.