piątek, 20 listopada 2015

[ TYDZIEŃ Z IGRZYSKAMI ŚMIERCI ] Dzień 6.

Dzień 6. 
Ciekawostki z ekranizacji trylogii.

Dzisiaj kilka ciekawostek jako rekompensatę za brak relacji z maratonu. Zobaczcie sami czy czegoś jeszcze nie wiecie!

1. O rolę głównej bohaterki Katniss Everdeen ubigały się takie gwiazdy jak Chloe Grace Moretz ( Carrie ), Emma Roberts ( Nieidelana, Drake i Josh ) oraz Shailene Woodley (Gwiazd naszych wina, Niezgodna)

2. Garry Ross ( reżyser pierwszej części Igrzysk Śmierci ), chciał by Jennifer Lawrence ( aktorka grająca Katniss ) przed rozpoczęciem zdjęć wyglądała tak, jakby desperacko potrzebowała jedzenia. Inne oczekiwania miał wobec Josha Hutchersona ( Peety ) i Liama Hemswortha ( Gale`a ) - ci musieli nabyć masy mięśniwej. Jennifer skomentowała to tak: „Wygląda na to, że w tej okolicy tylko ja głoduję"

3. Walkę o rolę Katniss zaproponowała Jennifer Lawrence jej mama podczas Bożego Narodzenia 2010 roku.

4. Kręcenie Igrzysk Śmierci trwało 84 dni.

5. Budżet W Pierścieniu Ognia był dwukrotnie większy niż Igrzysk Śmierci.

6. Tydzień przed zakończeniem zdjęć Kosogłosa zmarł odtwórca roli Plutarcha. Jednak większość scen oraz zdjęć z jego udziałem zostało już nagranych/zrobionych dzięki czemu wystarczyła lekka zmiana senariusza i triki kamer.

7. Aby uniknąć spojlerów oraz wycieków informacji roboczym tytułem filmu Kosogłos był Seashore

8. Kosogłos zawiera w sobie dodatakową postać, której nie było w książce - ministra Snowa o imieniu Antonius

9. Jennifer Lawrence przed uduszeniem uratował odtwórca roli Haymitha Woody Harrleson! Jen zaksztusiła się swoimi witaminami, a Woody szybko przyszedł jej na pomoc i dzięki niemu nie stało się nic poważnego..

10. Sam Clafin ( Finnick ) podczas odpowiadania na pytania zadane mu na Twitterze wyznał: „Przy krześle reżysera znaleźliśmy wielką paczkę cukierków, ja, Josh i Jennifer wzieliśmy ją, weszliśmy na Róg Obfitości i rzucaliśmy słodyczami w ludzi. "

Wiedzieliście? A może podzielicie się ze mną swoimi ciekawostkami?
Trzeba przyznać, że na planie każdego z filmów trochę się działo i na pewno aktorzy mają z nim miłe wspomnienia :')

3 komentarze:

  1. Nie wiedziałam o wszystkich tych ciekawostkach, więc bardzo fajnie było dowiedzieć się jeszcze więcej o ekranizacji jednej z moich ulubionych serii ;)
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  2. O większości wiedziałam, ale kilka naprawdę mnie zaskoczyło! Szczególnie 9 i 10 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam jedynie o aktorze grającym Plutarcha i o aktorkach ubiegających się o role reszta dla mnie nowość ;D
    Super post :D

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj.
Zapewne znalezłeś/łaś się tutaj dzięki mnie, Księgarzowi Cmentarnemu, który wszelkimi sposobami stara się, by jego Cmentarz Zapomnianych Książek nigdy nie stał się zepchnięty na margines.
Od razu mówię, że jako Księgarz Cmentarny mam za zadanie chronić to miejsce. Nie toleruję komentarzy, które widocznie są reklamą własnego bloga. Mimo uszu puszczam komentarze, które nie imają się czasem do treści, ponieważ rozumiem, że nie każdy ma ochotę czytać wszystkiego, co ludzie piszą, a chcą stać się bardziej rozpoznawalni. Jednakże proszę o szacunek i z góry założenie sobie, że Księgarz Cmentarny jest też człowiekiem, który obrywa każdym słowem.
Ślę pozdrowienia.
Wróć ponownie, by mój Cmentarz nigdy tak na prawdę nie został zapomniany.
Księgarz Cmentarny.