piątek, 20 listopada 2015

[ TYDZIEN Z IGRZYSKAMI ŚMIERCI ] Dzień 4.

Dzień czwarty:
Recenzentki w Igrzyskach Śmierci

Dzisiaj mam dla was TAG, który stworzyłyśmy jako organizatorki: Każdy podpunkt zawiera kawałek naszej osobowości, który musismy przydzielić do danego bohatera. Zaczynamy!

Aneta czyli „Najbardziej dziecinny bohater z Igrzysk" 
Trudno jest wybrać taką postać - Igrzyska nie były miejcem dla dzieci i wszytsko trzeba było brać na poważnie. Jednak jeśli spojrzymy na to z innej perspektywy czyli bohatera, który zachowywyał się dziecinnie w stosunku do rywali to może być to...Glimmer!
Może nie była ona dzicinna, ale Jezus Maria...takie imię to tylko z Kapitolu...

Angie czyli „Najbardziej kontrowersyjna postać z Igrzysk"
Może Enobaria i jej piękne uzębienie? Lub Haymitch i jego pijaństwo? Takich postaci jest wiele i każda na swój sposób kontrowersyjna.
No dobra - wygrywa Enobaria.

Julia czyli „Największy spiskowiec serii"
Mieliśmy ich dużo, zwłaszcza w Kosogłosie. Którz zaprzeczy, że nie jest to Coin?

Klaudia czyli „Najzabawniejszy bohater z Igrzysk"
*ja taki fejm, jestem w TAGu!* Jak już wspominałam trudno jest znaleźć osobę niezachwianą psychicznie z powodu swoich przeżyć. Ale mimo wszytsko wybieram Johannę - „Tick, tack, tick, tack, rozum Pokręt trafił szlag" ♥

Ola czyli „Największy igrzyskowy leń"
Ola, wiem co to znaczy być leniem! Pjona!
I znowu problem z doborem postaci...Trudno, raz się żyje: Matka Katniss

Zosia czyli „Najbardziej beztroska postać"
Nie wiem dlaczego ale od razu skojarzyła mi się Rue. Taka delikatna i młodziutka chyba najbardziej tu pasuje.

Zgadzacie się ze mną? Jak jest z Wami? 

7 komentarzy:

  1. Ja i Rue, jak słodko!
    Dziękuję ♥

    www.cynka7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Haymitch, Haymitch, Haymitch <3 Uwielbiam tego bohatera! <3
    Hhahahhahahah nasza Klaudia w tagu! <3 Kochana, robisz się sławna! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja taki fejm! :D Kolejki po autografy z rocznym koczowaniem! XD

      Usuń
  3. Ej, nie wiem czemu, ale to urocze, że dopasowałaś do mnie Glimmer.
    Nie myślałam o tym, ale chyba się z nią utożsamiam :3

    OdpowiedzUsuń

Witaj.
Zapewne znalezłeś/łaś się tutaj dzięki mnie, Księgarzowi Cmentarnemu, który wszelkimi sposobami stara się, by jego Cmentarz Zapomnianych Książek nigdy nie stał się zepchnięty na margines.
Od razu mówię, że jako Księgarz Cmentarny mam za zadanie chronić to miejsce. Nie toleruję komentarzy, które widocznie są reklamą własnego bloga. Mimo uszu puszczam komentarze, które nie imają się czasem do treści, ponieważ rozumiem, że nie każdy ma ochotę czytać wszystkiego, co ludzie piszą, a chcą stać się bardziej rozpoznawalni. Jednakże proszę o szacunek i z góry założenie sobie, że Księgarz Cmentarny jest też człowiekiem, który obrywa każdym słowem.
Ślę pozdrowienia.
Wróć ponownie, by mój Cmentarz nigdy tak na prawdę nie został zapomniany.
Księgarz Cmentarny.