poniedziałek, 7 września 2015

Liebster Blog Award #10, czyli Lucy chwali się biblioteczką.

Hej!
Nawet nie wiecie jak się cieszę, że mogę przerwać tę panującą tutaj ciszę! Tak to jest być uzależnionym od własnego bloga. Na szczęście niedługo znów będzie tu żywo, ponieważ szykują się powoli książki do recenji!
Na dzisiaj mam dla Was przygotowane LBA, które otrzymałam od Aleksandry. Bardzo dziękuję jej za nominację, a oto moje odpowiedzi:

1. Zrób zdjęcie swojej biblioteczki i wklej je.
Nawet nie wiecie jak długo czekałam na takie pytanie ♥♥♥
Marzy mi się półka na całą ścianę, ale mały pokój ma swoje minusy :/
Przepraszam,ale znowu internet się buntuje, więc znajdziecie ją tutaj: BIBLIOTECZKA LUCY

2. Ile przeczytałeś/łaś książek przez te wakacje? Pochwal się.
Post poniżej ;)

3. Książka, po której miałeś/łaś książkowego kaca?
Było ich trochę :) Ale chyba taka najbliższa terminowo to Czerwona Królowa Victorii Aveyard.

4. Najbardziej znana seria, którą nie przeczytałeś/łaś, a była czytana przez wszystkich?
Dar Julii, Percy Jackson (stanęłam na części trzeciej!), Niezgodna, dwie ostatnie części Więźnia Labiryntu, Władca Pierścieni...wymieniać dalej?

5. Najbardziej dramatyczna książka, którą czytałeś/ łaś to?
Ewelina i Czarny Ptak Grzegorza Gortata. Chyba jedna z najbardziej :)

6. Najbardziej wyczekiwana przez Ciebie książka nazywa się?
Hmm. Muszę pomyśleć.
Na pewno Ender Lissy Price, a dalej to już nic nie wymyślę :__:

7. Jakie masz plany książkowe dotyczące września?
Powinny się pojawić recenzje: Ognia i wody Victorii Scott, Cyrk Nocy Erin Morgerstern, a dalej to się jeszcze okaże ;) Zawsze, gdy coś planuję to i tak coś mi wypadnie lub się przełoży.

8. Lubisz czytać książki papierowe, czy w wersji elektoronicznej?
Zdecydowanie papierowe :) Zresztą nie mam czytnika xd

9. Najbardziej romantyczna powieść jaką kliedykolwiek czytałeś/czytałaś?
Eleonora&Park Rainbow Rowell. Ale to nie romantyzm chyba tylko migdalenie się przez większą część książki :| Dla mnie ani jedna książka nie jest romantyczna.

10. Twoja ulubiona baśń z dziciństwa?
Raczej nie miałam. Chociaż w wieku 11/12 lat pokochałam całym sercem Grajka z Hamelin Braci Grimm.

11. Najbardziej wyczekiwana ekranizacja książki to?
Próby Ognia i Kosogłos

Przykro mi, ale tym razem nie nominuję nikogo, ponieważ ostatnio zaniedbałam blogosferę i nie udało mi się odkryć nowych blogów :( Moze następnym razem! Mam dla Was za to kolejne nowinki!

( w której nie chce pomóc mi moja historyczka -,- )
Założyłam Aska
A także fanpage :)

Do następnego! ♥

21 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę serii Selekcja <3
    Czytaj Starter bo jest niesamowity i wciągający !
    Nie przejmuj się Ja nawet nie posiadam ani jednej części Jacksona - wstyd

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje na snapie ;D
    A to wredna historyczka hahaha.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A wydawało mi się, że tylko ja nie mogłam się pozbierać po dziele pani Aveyard, bo wszyscy jakoś tak na "Czerwoną królową" narzekali...
    Nawet nie wspominaj o Kosogłosie, o Boższszsszszz... Josh i Jennifer, i Liam, choć Gale'a a zasady nie lubię i wszystkich innych chcę już teraz *.*
    To opowiadanie. jest. cudowne. kocham. je. dawaj. dalej. <3
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję Pandemonium Lauren Oliver!

    OdpowiedzUsuń
  5. w twojej biblioteczce najbardziej rzuca się w oczy Harry Potter, cała seria <3 jak to możliwe, że nie czytałaś Władcy Pierścieni? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo ciekawego się o Tobie dowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A widzisz! Ktoś tu także czeka na ekranizację Więźnia! No bo na Kosogłosa czekają prawie wszyscy :/ Never mind. ( Czy jak to sie tam pisze :) ) Hmmm czadowa biblioteczka! Widzę ,że przeczytałaś/będziesz czytać/czytasz Gone! Ja utknęłam na początku drugiej części. Sama nie wiem czemu, bo ksiażka ogromnie mi się podoba. Jednak gdy na półce jest tyle świetnych pozycji. Ah no cóż poczeka sobie trochę :D
    Pozdrawiam Magic Rose

    OdpowiedzUsuń
  8. Apropos niedoczytanych serii, które znają i przeczytali już wszyscy - przede mną nadal Insygnia śmierci...

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zdecydowanie czekam na Kosogłosa! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam już od tak dawna, aby przeczytać "Cyrk Nocy" i zawsze są jakieś inne książki. Czekam na twoją recenzję, :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka ładna i kolorowa biblioteczka. U mnie z jakiegoś powodu wszystko jest białe albo czarne. Te kolory mnie przyciągają.
    Przeczytałam te odpowiedzi i przyznaję się bez bicia, że nie przeczytałam chyba żadnego z wymienionych tytułów, może z wyjątkiem Władcy Pierścieni. A chciałam zostawić ambitny komentarz...
    Truth of Thunder | Heaven in Black

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna biblioteczka <3. Ta cudna kolekcja Harry'ego! Moja nie będzie taka ładna, jak dokupię pozostałe trzy tomy, bo część będzie w twardej oprawie, a część w miękkiej :<.
    Oh! Musisz koniecznie nadrobić Percy'ego! Te książki wymiatają ^^.
    Władców osobiście kocham nad życie, ale wiem że ten podniosły klimat nie każdemu przypada do gustu ;).
    A pozostałych trzech serii też nie czytałam :P.
    Listopad się zbliża <3. Kosogłos <3.
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również czekam na Próby ognia i Kosogłosa. Już z niecierpliwością odliczam dni ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze, że w biblioteczce jest Harry :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Biblioteczka na całą ścianę to jest to! Tylko ciężko zrealizować to marzenia w pokoju na poddaszu, ze skosami jak u mnie ;P.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mnie nie ciągnie do Percy'ego.I też czekam na Kosogłosa w kinach. :)
    Nominowałam ciebie do Celebrity Book Tag. Wiecej informacji tutaj
    http://pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com/2015/09/monolog-z-ksiazka-w-doni-celebrity-book.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że znajdę chwilę, by go zrobić ;)

      Usuń
  17. Nie przeczytałam ani jednego tomu z serii NIEZGODNA i...już się chyba z tym pogodziłam.

    Pozdrawiam,
    Po Książkach Mam Kaca

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna biblioteczka i ogólnie pozytywna z Ciebie dziewczyna :)

    www.zajkowskaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoja biblioteczka jest świetna! Kilka pozycji bym Ci chętnie zabrała :)
    Właśnie też zaczęłam planować posty i teraz patrząc w mój kalendarz widzę, że jedne umieszczam dwa dni wcześniej albo trzy dni później :/
    Też czekam na ekranizację "Prób ognia" :*

    OdpowiedzUsuń

Cześć, bardzo mi miło, że tutaj dotarłeś. Nie krępuj się, powymieniaj ze mną myśli!