sobota, 8 sierpnia 2015

Urodzinowy Book Tour!

No hej!
Zdecydowałam, że z okazji moich urodzin, które obchodzę dziewiątego sierpnia (tak, to jutro :3 ) organizuję Book Tour!
Książką, która będzie wędrować po blogerach ksiażkowych będzie...„Wśród obcych" Jo Walton! Zapewne nie słyszeliście o tej książce, a ja owszem. Polowałam na nią ponad rok i wreszcie wpadła w moje rączki! Muahahaha :3
Email aktualnie nie jest wpełni sprawny, ale mogę zobaczyć Wasze wiadomości, więc z tym nie ma problemu ;) Do rozpoczęcia działania grupy na Facebooku potrzebna jest mi jedna osoba. Liczę szczególnie na blogerów, których mam w znajomych.
Zapraszam do zabawy!
Więc jak mówię mam Book Tour. Szczegóły macie w stronie Book Tour, o tutaj:



Wszytsko jest tam wyjaśnione, a w razie pytań piszcie w komentarzach ;)


19 komentarzy:

  1. Świetny pomysł. Być może wezmę udział ;D Chętnie ci pomogę tylko co i jak?
    PS: Prawie poprawiłam już pierwszy rozdział :D

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko masz tutaj: http://zeglujacmiedzysnami.blogspot.com/p/book-tour.html
      Bardzo się cieszę, jakby co to pisz i pytaj ;)

      Usuń
  2. Ładny wystrój bloga. Ostatnio bardzo podobają mi się takie minimalistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. Fajne pomysł :) Jakby co to wysłałam ci dane na mail'a ( żebys mnie na fb zaprosiła do znajomych), a zjawiam sie tutaj z nominacją do przysłowiowego tagu: http://czytelniczemysli.blogspot.com/2015/08/przysowiowy-book-tag.html?showComment=1439047598858#c6228656790155201946

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja Cię już zaprosiłam! :O
      Pomysliłąm?! XD Nieee no, jestem jeszcze większą ciotą niż myslałam Xd

      Usuń
  4. Wzięłabym udział, ale książka niestety niezbyt mnie ciekawi. Jeszcze się zastanowię, ale raczej tym razem zrezygnuję z tej akcji :(
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytaj coś o niej, a może Ci się spodoba ;) Postaram się w przyszłym tygodniu dodać receznję, a zgłoszenia do Book Toura są do mojego odwołania ^^

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Niestety nie wezmę udziału, ponieważ książka niezbyt mnie interesuje, ale życzę wszystkim innym uczestnikom szczęścia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pattbooks.blogspot.com
      oto link do mojego bloga, przepraszam, że w drugim komentarzu, ale źle mi się kliknęło :D

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za życzenia, to mam nadzieję do nastepnego Book Toura! :*
      haha, mnie też tak czasem się zdarza :D

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń i dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka niezbyt w moim stylu, więc odpuszczę;)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno, to mam nadzieję do następnego Book Toura! ;)
      Dziękuję bardzo! ♥ :*

      Usuń
  8. Mnie się bardzo podoba wystrój bloga. Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę, że Ci się podoba :D

      Usuń
  9. Nie znam książki, ale może będę miała okazję poznać ;)
    http://czytanienaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj.
Zapewne znalezłeś/łaś się tutaj dzięki mnie, Księgarzowi Cmentarnemu, który wszelkimi sposobami stara się, by jego Cmentarz Zapomnianych Książek nigdy nie stał się zepchnięty na margines.
Od razu mówię, że jako Księgarz Cmentarny mam za zadanie chronić to miejsce. Nie toleruję komentarzy, które widocznie są reklamą własnego bloga. Mimo uszu puszczam komentarze, które nie imają się czasem do treści, ponieważ rozumiem, że nie każdy ma ochotę czytać wszystkiego, co ludzie piszą, a chcą stać się bardziej rozpoznawalni. Jednakże proszę o szacunek i z góry założenie sobie, że Księgarz Cmentarny jest też człowiekiem, który obrywa każdym słowem.
Ślę pozdrowienia.
Wróć ponownie, by mój Cmentarz nigdy tak na prawdę nie został zapomniany.
Księgarz Cmentarny.