sobota, 8 sierpnia 2015

Urodzinowy Book Tour!

No hej!
Zdecydowałam, że z okazji moich urodzin, które obchodzę dziewiątego sierpnia (tak, to jutro :3 ) organizuję Book Tour!
Książką, która będzie wędrować po blogerach ksiażkowych będzie...„Wśród obcych" Jo Walton! Zapewne nie słyszeliście o tej książce, a ja owszem. Polowałam na nią ponad rok i wreszcie wpadła w moje rączki! Muahahaha :3
Email aktualnie nie jest wpełni sprawny, ale mogę zobaczyć Wasze wiadomości, więc z tym nie ma problemu ;) Do rozpoczęcia działania grupy na Facebooku potrzebna jest mi jedna osoba. Liczę szczególnie na blogerów, których mam w znajomych.
Zapraszam do zabawy!
Więc jak mówię mam Book Tour. Szczegóły macie w stronie Book Tour, o tutaj:



Wszytsko jest tam wyjaśnione, a w razie pytań piszcie w komentarzach ;)


19 komentarzy:

  1. Świetny pomysł. Być może wezmę udział ;D Chętnie ci pomogę tylko co i jak?
    PS: Prawie poprawiłam już pierwszy rozdział :D

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko masz tutaj: http://zeglujacmiedzysnami.blogspot.com/p/book-tour.html
      Bardzo się cieszę, jakby co to pisz i pytaj ;)

      Usuń
  2. Ładny wystrój bloga. Ostatnio bardzo podobają mi się takie minimalistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysł :) Jakby co to wysłałam ci dane na mail'a ( żebys mnie na fb zaprosiła do znajomych), a zjawiam sie tutaj z nominacją do przysłowiowego tagu: http://czytelniczemysli.blogspot.com/2015/08/przysowiowy-book-tag.html?showComment=1439047598858#c6228656790155201946

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja Cię już zaprosiłam! :O
      Pomysliłąm?! XD Nieee no, jestem jeszcze większą ciotą niż myslałam Xd

      Usuń
  4. Wzięłabym udział, ale książka niestety niezbyt mnie ciekawi. Jeszcze się zastanowię, ale raczej tym razem zrezygnuję z tej akcji :(
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytaj coś o niej, a może Ci się spodoba ;) Postaram się w przyszłym tygodniu dodać receznję, a zgłoszenia do Book Toura są do mojego odwołania ^^

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Niestety nie wezmę udziału, ponieważ książka niezbyt mnie interesuje, ale życzę wszystkim innym uczestnikom szczęścia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pattbooks.blogspot.com
      oto link do mojego bloga, przepraszam, że w drugim komentarzu, ale źle mi się kliknęło :D

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za życzenia, to mam nadzieję do nastepnego Book Toura! :*
      haha, mnie też tak czasem się zdarza :D

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń i dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka niezbyt w moim stylu, więc odpuszczę;)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno, to mam nadzieję do następnego Book Toura! ;)
      Dziękuję bardzo! ♥ :*

      Usuń
  8. Mnie się bardzo podoba wystrój bloga. Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam książki, ale może będę miała okazję poznać ;)
    http://czytanienaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć, bardzo mi miło, że tutaj dotarłeś. Nie krępuj się, powymieniaj ze mną myśli!