niedziela, 8 marca 2015

Troszkę o prawach autorskich.

Za mało tego. Byłoby więcej gdyby nie prawa autorskie konkursu z mojej biblioteki miejskiej. Wysłałam tam kilka moich prac...których oczywiście tu nie ma. To byłoby pogwałcenie praw autorskich, bo pomyśleliby sobie, że skopiowałam to od kogoś :/ Zabronili mi po prostu tego gdziekolwiek publikować, bo sama komisja będzie sprawdzała w internecie, czy gdzieś tego nie ma.
Chamskie, ale prawdziwe.
Tak samo za rok. Mam kilka wierszy i to opowiadanie, więc w przyszłym roku będą one na pewien czas „usunięte" z bloga, by później powrócić w pięknym stylu.
Do ogłoszenia wyników konkursu mam zakaz. Trwa on tak gdzieś to początku kwietnia.
Wysłałam: dwa opowiadania oraz cztery wiersze. Czyli jakieś procentowe szansy na wygranie-mnie zależy tylko, by znalazły się w tomiku-. To będzie znaczyło, że jednak komuś podoba się to, co piszę.

Z życia wzięte.........
Oliwszo...dziękuję ci za to, że podołasz się tego trudnego wyzwania jakim jest pilnowanie mojego limitu książek w bibliotece :* JAK. MY. MOŻEMY. BYĆ. SPOKREWNIONE?! Znamy się....długo? Ale nawet przez myśl mi nie przeszło, że my jesteśmy rodziną! :___; Co z tego, że daleką?! xD
Mamo. Dziękuję ci za to, że prosto z mostu mówiłaś mi: Nie podoba mi się. Może być. To mój ulubiony fragment <3 Kocham cię. Zawsze będziesz moją przyjaciółką, mamą i kimś tam jeszcze. A przede wszystkim...kogoś, kogo mogę rozwalać swoimi tekstami (twoje sowa) :*
Tato. I tutaj mam problem :/ Dziękuję ci za to, że poznałam dogłębnie niektóre uczucia, gdy kłóciliście się z mamą nałogowo. Dziękuję za to, że nawet jeśli tryskam szczęściem zauważysz, że coś jest nie tak.
Sylwia. Tak, to do ciebie, kochana :* Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję. DZIĘKUJĘ! Za co?! Za to, że jesteś. Za to, że lubimy to samo. Za to, że obie czytamy. Za to, że już niedługo usłyszymy swój głos w telefonie i za to, że już nie mogę się odczekać wspólnych wakacji <3 :*
Marysia. Moja kochana Potterhead :* Ciebie mogę tylko przepraszać :/ Wybacz za moje humory...Życie jest ciężkie i czasem po prostu muszę od wszystkiego odpocząć, lecz nie mogę i to własnie jest powód mojej złośliwości. Tak, wiem, jestem kimś, kto ma dwie twarze :/ Tłumaczyć się mogę chyba tylko zaburzeniami osobowości, przepraszam <3 Mam nadzieje, że nie jesteś zła. Musisz mnie znosić, wyboru nie ma ;)
Angie. No cześć :3 Jeśli to czytasz, bardzo fajnie :D Dziękuję za wspólne uśmiechy, rozmowy, głupawki i inne rzeczy, które są z tych niezwykłych :*
Gabi. Dużo o mnie wiesz, ale mimo wszystko to niewiele. Teraz, w gimnazjum dość dużo się zmieniło :/ Mimo wszystko dziękuję ci za to, że podarowałaś mi kilka wspaniałych lat :* Pamiętasz jak się poznałyśmy? Ja always.
Iwona i Ewelina. Co mogę napisać? Chyba wiecie, że zawdzięczam wam bardzo dużo, zwłaszcza to, że może choć w małym stopniu mogę być waszą przyjaciółką <3
Korcia. Dziękuję, ze doceniasz to co piszę, choć niektóre moje twórczości są do dupy xD
Asiu.  Nie ma szans, ze o tobie kiedykolwiek zapomnę :* I te nasze selfie <3 Kocham i dziękuję :*
Piotrek. Jeśli po tym jednym dniu znajomości dalej mnie lubisz, to jesteś prawdziwym przyjacielem :* Lub po prostu nienormalnym chłopakiem xD
Kuba 1 i Kuba 2. Kubo z mojej klasy. Dziękuję ci, za to, że potwierdzałeś moje domysły o tym, że jestem psychiczna, choć mam nadzieję, że i ciekawa, na swój własny sposób :* I za to, ze mogę na tobie polegać, jak an prawdziwym przyjacielu <3 Kubo z mojego osiedla. Dziękuję za to, ze nie bałeś się z nami jeździć na rolkach na wakacjach, grać w siatkówkę i zadawać się z nami. To ostatnie jest wyczynem chłopaków z mojej dawnej klasy ;)
Pani Madzia. Dziękuję za rady dotyczące pisania i za wciskanie mi książek do recenzji. Za to, że potrafi pani z nami wytrzymać jak dostajemy głupawki z Oliwią.To taki krok na przód :) Bardzo pani dziękuję! Jest pani wielka! <3
Katniss Everdeen. Że pokazałaś mi, co to znaczy być silnym. Oliwsza i ja uwielbiamy cię naśladować, jesteś naszym wzorem.
Harry Potter. Byłeś z nami praktycznie od początku. Dziękuję za zaklęcia, które wyczarowałeś w moim życiu :*
Nie wymienię tu wszystkich osób, bo jest ich za dużo :D Aż trudno w to uwierzyć, ale to prawda ;)
Mimo wszystko, dziękuję każdemu :*
To takie dodatkowe, takie :3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, bardzo mi miło, że tutaj dotarłeś. Nie krępuj się, powymieniaj ze mną myśli!