poniedziałek, 22 czerwca 2015

Wyzwanie książkowe „Wśród obcych"!

Witajcie kochani! :* (jakie wyznania... :3)
Czuję się taka trochę bardzo niedoinformowana -,-
Dopiero dzisiaj dowiedziałam się o Bookathonie! W drugi dzień jego realizacji -,-
Ale postanowiłam stworzyć swoje własne wyzwanie na wakacje! Do tego to już mam czas się przygotować! :D

A tak wgl to dlaczego taka nazwa i dlaczego w nawiasie? A więc po to moi drodzy: Od ponad roku poluję na książkę Jo Walton „Wśród obcych" i pokładam wielkie nadzieje w tym, ze mam kupi mi ja wreszcie na urodziny ♥

To mniej więcej polega na tym:
Mamy listę 14 książek (bo tyle mam lat :3 ) do przeczytania w ciągu pierwszego miesiąca wakacji. A mają być one pozbierane zgodnie z tymi zasadami:

1. Książka, która ma niebieską okładkę.
2. Książka napisana w 2008 roku.
3. Książka napisana przez włoskiego autora.
4. Książka, która jest o smokach.
5. Książka, której główni bohaterowie to bliźnięta przeciwnej płci.
6. Książka, która jest prequelem wybranej serii.
7. Książka, której autor ma Twoje inicjały.
8. Książka, która jest o książkach, lub o pisarstwie.
9. Książka, która ma minimum 551 stron.
10. Książka, która ma coś z krukami w tytule.
11. Książka, po której opisie stwierdziłam/łem, że jest denna.
12. Książka, która ma białą okładkę.
13. Książka polecona przez bibliotekarkę/bibliotekarza.
14. Książka polskiego autora.


Pod konic lipca podam Wam swoje zdobycze ;)
Powodzenia! Zapraszam także do dołączania się w wydarzeniu na Facebooku ♥

 https://www.facebook.com/events/1454363778192544/

 



6 komentarzy:

  1. Ciekawe wyzwanie! :) Ja udziału, niestety, nie wezmę, ze względu na wiele wyjazdów. A jak się jest poza domem, w szczególności z koleżankami, to czasu na czytanie jest brak :)
    Pozdrawiam
    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem właśnie, mam tak samo :/
      Jednakże spróbuję i także pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Spoko wyzwanie. Ja biorę udział w 30 książek na wakacjach i mam nadzieję, że mi się uda ;P
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale wszystko jeszcze wyjdzie w trakcie :D
      Powodzenia! ;)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe wyzwanie!

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć teraz mam wątpliwości czy je zrobię. Mam za dużo książek, które chce przeczytać wakacje, bo od następnego roku ostro się uczę, by dostać pasek :)

      Usuń

Cześć, bardzo mi miło, że tutaj dotarłeś. Nie krępuj się, powymieniaj ze mną myśli!