sobota, 21 kwietnia 2018

Wracam!

          Cześć! Nie odzywałam się prawie rok, zdaję sobie sprawę, zalegam do dzisiaj z recenzjami jeszcze z tamtego okresu chociaż przeczytałam już wszystkie książki mi nadesłane. W internecie raz jestem, ale przez większość czasu mnie nie ma. Ale wszystko po kolei.
          Zmieniłam szkołę, jestem już w liceum plastycznym, kolejny rozdział w życiu. Od początku istnienia tej strony internetowej ( trzy lata w tym roku w sumie ) miała ona chyba z pięć razy zmienianą nazwę, wygląd, dwa razy formę. Chyba z sentymentu nie chcę jej zostawić, choć przez długi czas bardzo mocno się nad tym zastanawiałam. Dlatego uciekłam. I może nie piszę tego dla czytelników tylko dla samego bloga. Dla wyjaśnienia, bo chyba tego potrzebuję.
         Chcę być szczera odnośnie wszystkiego tutaj. Dlatego już nie będzie recenzowania książek bez uprzedniego przeczytania ich w całości ( niestety tak się zdarzało ), brania książek, które nie interesują mnie gatunkowo tylko po to żeby się do nich przekonać. Posty będą raz w tygodniu. Mam nadzieję, że w sobotę lub niedzielę.
         Teraz nazwą bloga jest Ogród Słownych Bukietów. Cmentarz Zapomnianych Książek dalej będzie w moim sercu, bo mam z nim wiele dobrych wspomnień, ale przestałam czuć się dobrze z tą nazwą. Postaram się robić co w mojej mocy, żeby to miejsce było lepsze niż wcześniej, o wiele lepiej zorganizowane, bo znów chcę tu być, chcę pisać, chcę poświęcać się książkom właśnie w ten sposób. Mam mocne zaległości, ale damy radę.
         
          Widzimy się już za tydzień z zaległymi recenzjami. Jeśli ktoś z Was ciekawy jest jak jeszcze istniałam w internecie przez ten czas to zapraszam na podane linki:
   
          Facebook: dola ( fanpage rysowniczy )
          Instagram: jurczyklaudia

1 komentarz:

Cześć, bardzo mi miło, że tutaj dotarłeś. Nie krępuj się, powymieniaj ze mną myśli!