niedziela, 4 grudnia 2016

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć - kolorowanka.

          Niedawno do kin zawitała "ekranizacja" jednego z dodatków do serii Harrego Pottera, a po tytule postu oczywiście wiecie co to takiego. Potterheads, a także recenzenci wielkiego ekranu bardzo dobrze przyjęli film, co było pozytywnym zaskoczeniem po fali oburzenia w związku z Przeklętym dzieckiem.
         W tym poście bliżej przyjrzymy się kolorowance. Od zawsze lubiłam kolorować różne obrazki, patrzeć na gazety, rysować i tak dalej. Z papierem miałam do czynienia od zawsze. Więc sobie myślę, kolorowanka - nareszcie! Od dawna planowałam kupić sobie jakąś, by kształcić się w cieniowaniu i kształceniu wyobraźni rysowaniczej. Bo trochę z tym do czynienia mam.



          Kartkując Fantastyczne zwierzęta zauważyłam, że powierzchnia do zapełnienia kolorami ( czy też nie ) jest ogromna, więc autorzy kolorowanki nie uzupełnili za nas większą jej połowę. Jednym słowem - jest na czym pracować. W większości są to oczywiście sceny z filmu, jednak da się znaleźć także kartki z magicznymi przedmiotami, ręką trzymającą różdżkę, która wychodzi z walizki i inne wzory.
          Moim zdaniem jest to naprawdę dobrze i ciekawie wymyślona kolorowanka. Dla fanów filmu jak i świata magii idealna! Uzupełnię zdjęcia jutro, jakoby że nie wpadłam na to, by zrobić je wcześniej, a światło jest tak okropne, że nie patrzyłoby się na takie coś najlepiej.

Tytuł: Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Magiczne miejsca i postacie. Kolorowanka.
Tytuł oryginału: -
Autor: -
Tłumaczenie: -
Wydawnictwo: HarperCollins
Liczba stron: ok. 80

W tym tygodniu planuję dla Was luźne posty na ( moim zdaniem ) ciekawe tematy. W mojej szkole na Mikołajki wymyślono próbne egzaminy, więc mam skrytą nadzieję, że nauczyciele nie zawalą nas zadaniami domowymi, a w domu za bardzo stresować się ślęcząc nad książkami nie planuję. Dlatego do przyszłego posta!

6 komentarzy:

  1. Akurat wczoraj udało mi się obejrzeć ten film. :D Chociaż spodziewałam się czegoś lepszego. Jeśli chodzi o takie kolorowanki, nie dla mnie one są. Myślę, że mojej siostrze bardziej by się spodobały, gdyż jest młodsza ode mnie. ;P

    Pozdrawiam, Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmu nie oglądałam, ale kolorowankę mam u siebie! :D Pozdrawiam!
    Osobliwe Delirium

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tu po raz pierwszy i bardzo mi się podoba!
    Zostaję na dłużej, zdecydowanie :D
    Ooo a gdzie zdjęcia :<
    Mam tę kolorowankę i to naprawdę fajna sprawa, choć niekoniecznie dla mnie - bardziej mnie to denerwuje niż odstresowuje :D
    Kasia z Kasi recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha, jak zostajesz na dłużej to musisz wiedzieć, ze zazwyczaj dla mnie jutro oznacza +/- dwa tygodnie XD wybacz, ale mam bardzo dużo zajęć.
      Wiem, znam to. To aż czasem śmieszne, że rzeczy które mają nas zrelaksować irytują jeszcze bardziej :D

      Usuń
  4. Siostra mi mega poleca ten film, a kolorowanka na pewno jest mega. ;)

    Buziaki. ;**

    OdpowiedzUsuń

Cześć, bardzo mi miło, że tutaj dotarłeś. Nie krępuj się, powymieniaj ze mną myśli!